Ahead Portál
Áttekintés
Az AHEAD rendszer egy beszállítói kommunikációs portál. Az eredeti verzió BPCS vállalatirányítási rendszerre, a jelenlegi az SAP forrásadataira támaszkodik. Kezeli a rövid (Call-off), illetve a hosszú távú (Blanket Order) igényeket, valamint az előrejelzéseket (Forecast). Tárolja az alkatrész beérkezéseket, kezeli a nyitott igényeket. Beépített dokumentumkezeléssel rendelkezik a beszállítók felé.
Funkciók
Beszállítók, portál
- Megrendelés nyilvántartás (Call-off, Blanket Order, Forecast)
- Megrendelés visszaigazolás (Call-off)
- Megrendelés revízókezelés (Call-off, Blanket Order)
- Kimutatások (Open, Overdue CO, BO, Booking)
- Beszállítói kommunikáció, dokumentumkezelés
Beszerzők,adminisztratív felület
- Csoport és felhasználói jogok (funkció és adatterület)
- Beszállítók kezelése
- Forecast módosítás, kivonat készítése, history kezelése
- Dokumentumok kezelése
- Számlák kezelése
- Fizetések kezelése
- Rendszer eseménynaplók
Egyéb funkciók
- Értesítőlevelek küldése
Az AHEAD rendszer aktuális verziója az ALPINE Európai Elektromos Ipari Kft-nél üzemel.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérjük, egyeztessen a kollegáinkkal bemutató időpontot.