Ahead Portál

 

Áttekintés

 

Az AHEAD rendszer egy beszállítói kommunikációs portál. Az eredeti verzió BPCS vállalatirányítási rendszerre, a jelenlegi az SAP forrásadataira támaszkodik. Kezeli a rövid (Call-off), illetve a hosszú távú (Blanket Order) igényeket, valamint az előrejelzéseket (Forecast). Tárolja az alkatrész beérkezéseket, kezeli a nyitott igényeket. Beépített dokumentumkezeléssel rendelkezik a beszállítók felé.

 

Funkciók

 

Beszállítók, portál

  • Megrendelés nyilvántartás (Call-off, Blanket Order, Forecast)
  • Megrendelés visszaigazolás (Call-off)
  • Megrendelés revízókezelés (Call-off, Blanket Order)
  • Kimutatások (Open, Overdue CO, BO, Booking)
  • Beszállítói kommunikáció, dokumentumkezelés

Beszerzők,adminisztratív felület

  • Csoport és felhasználói jogok (funkció és adatterület)
  • Beszállítók kezelése
  • Forecast módosítás, kivonat készítése, history kezelése
  • Dokumentumok kezelése
  • Számlák kezelése
  • Fizetések kezelése
  • Rendszer eseménynaplók

 

Egyéb funkciók

  • Értesítőlevelek küldése

 

Az AHEAD rendszer aktuális verziója az ALPINE Európai Elektromos Ipari Kft-nél üzemel.

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését kérjük, egyeztessen a kollegáinkkal bemutató időpontot.

DataMiner Kft.

Iroda

2100 Gödöllő
Szilágyi Erzsébet utca 16.

Telefon: +36-209-824-219

Üzleti kapcsolat:
office (kukac) dataminer.hu

Fejlesztés, támogatás:
support (kukac) dataminer.hu

IT Outsourcing - Rendszergazda - Internetes szolgáltatások Szoftverfejlesztés - Adatgyűjtés, elemzés